Bersempena dengan Hari Kemerdekaan ke-62 yang bakal menjelang tak lama lagi, apa kata rancang perjalanan korang ke mana-mana destinasi percutian di Malaysia dan semarakkan semangat nasionalisme. Jangan risau, segala kos perjalanan udara akan ditanggung sepenuhnya oleh GetLah! Apa??!!? ? ? Macam tak percaya kan? Mesti banyak soalan bermain kat fikiran korang sekarang.

Bidaan tak terhad pada beberapa bilangan jadi korang boleh bida sebanyak mana yang korang nak. Tapi jangan risau, walaupun korang tak berpeluang untuk dapat tiket penerbangan ke destinasi percutian korang, duit bidaan yang dibida tu akan dimasukkan ke dalam akaun peribadi GetLah korang, bermakna korang masih boleh gunakan duit tu untuk beli barangan lain yang terdapat di laman web GetLah.my. Jadi apa tunggu lagi? Bidalah sekarang !!!

Bermula dari 19 Ogos 2019 hingga 19 September 2019, GetLah mengadakan kempen RM1 JOM TRAVEL yang menawarkan tiket penerbangan dengan harga RM1 sahaja! Macam mana nak sertai? Senang je, korang cuma perlu pergi ke laman web GetLah dan boleh membida tiket tu dengan harga RM1 sahaja.

?Video Promo : https://bit.ly/2Hlfc7r
?Laman Web : http://bit.ly/2ZrVnp5
?
T & C : https://bit.ly/2Ne4nb9